|
|||
![]() доход не указандоход в месяцProject Cost Control InspectorРаботодатель: АНКОР
Вакансия опубликована: 01.08.2013, 12:25
Регион: Волгоградская область
Описание вакансии:
В компанию "АНКОР" требуется Project Cost Control Inspector
Position Purpose:, , Timely and accurate cost and schedule information and preparing cost estimates and schedules, collecting and analyzing data, identifying trends and variances, and preparing forecasts to assist the Project Manager in controlling the cost and schedule performance of a project., , Principal accountabilities:, , PDP III:, , Establish a request for Information System for controlling information flow to and from the engineering contractor, equipment vendor, and contract labor providers, Include appropriate responsibilities in contractual arrangements as required (i.e., schedule of values/claiming criteria, frequency of schedule updates, (together with Procurement manager), and requests for information (RFI) and change request (CR) management for the engineering consultant, equipment vendors and contract-labor providers), Define progress measurement system requirements (schedule of values/claiming criteria) and responsible parties, Define status reporting requirements and responsible parties., , , PDP IV:, , Identify the influencing factors that may impact the cost and schedule baseline, Integrate Cost and Schedule Management Plans into the Execution Phase activities and overall project schedule, Determine and document changes to the cost or schedule baseline when events occur, Forecast changes to the cost and schedule baselines using Earned Value techniques and Change Management process, Identify and document changes to the Scope of Work (or Scope of Facility) by Change Order, Draw down contingency using Change Order process, Inform appropriate stakeholders of changes, Maintain/progress the project schedule on at least a weekly basis, Analyze the critical and near-critical path activities to align the team around the highest priority work activities, Provide two-week schedule projections to pertinent project team, engineering team and contract labor providers to communicate upcoming tasks/project needs., , , Required qualifications:, , Education (includes formal education, certifications, accreditations, etc), • University degree in Accounting, Finance, Economics, Experience, • 5 years experience, Technical Skills, • Experience in controlling of large construction projects, • PC skills (“1C”, Excel), • English, , Behavioral, , • Strong personality, • Excellent planning and organizing skills, • Strong communication and interpersonal skills, • Highly motivated with collaborative working style at the same time with ability to work independently, • Drive for result, • Ability to work under pressure and meet deadlines, • Attention to detail, • Proven analytical skills, • High learning capacity, • Ability to adapt positively to a changing environment, • Ability to deal with conflict, , Preferred qualifications:, , Education (includes formal education, certifications, accreditations, etc), • Engineering background (want-medium), Behavioral, • Ability to proactively identify and resolve problems (Want-Medium), • Demonstrated flexibility, able to deal with ambiguity (Want-Medium), , Challenges, , • Integrated development of the Scope of Facility (also known as Scope of Work), Project Breakdown Structure (PBS), Integrated Project Plan, Cost Estimates, and Project Schedules, • Integrated Control Budget and schedule through the use of Work Packages based on the standard Work Breakdown Structure, • Timely and accurate progress reporting, • Robust change management process that includes appropriate documentation and comparison against baseline schedule and budget estimates, • Early problem recognition Требования: - -Опыт работы по профилю от 2 лет - -Образование: Высшее - - Иностранные языки: Английский — средний - профессиональная терминология Условия: - Постоянная, полный день, работа на территории работодателя - Оформление, отпуск, больничный и пр. по ТК - Медицинское страхование для сотрудника и его семьи - Оплата сотовой связи - Корпоративное обучение и тренинги - Возможность профессионального и карьерного роста, Мы предлагаем, , Наш клиент – международный производитель и поставщик пищевых, сельскохозяйственных и промышленных продуктов., Компания предлагает привлекательный компенсационный пакет, включающий возможность развития в рамках иностранной компании-производителя, конкурентоспособный уровень заработной платы, социальный пакет. О компании: АНКОР - ведущий российский кадровый холдинг, предлагающий широкий спектр услуг, среди которых подбор специалистов и менеджеров, экспресс-рекрутмент, выведение персонала из штата компании, предоставление временного персонала, предоставление персонала на долгосрочные проекты, массовые проекты, оценка персонала, обзоры заработных плат и компенсаций.Мы работаем на рекрутинговом рынке с 1990 года и за это время приобрели заслуженную репутацию лидера в своей отрасли.Одно из главных преимуществ АНКОРа - широкая сеть региональных офисов, которая на сегодняшний день включает более 40 офисов по всей России, Украине, Беларуси и Казахстане. Все офисы холдинга объединены торговой маркой АНКОР и работают по общей технологии. ,  , Место работы:
Волгоградская область, Волгоградская обл.
Контактная информация:
Телефон: +7(8442)260722
Email: a.lisitskaya@vlg.ancor.ru Сайт: ancor.ru/locations/volgograd Контактное лицо: Ангелина Лисицкая |
|||
Work.ru ©2009 - 2014 |